Творча група "Сурдо Світ"

Стратегія роботи творчої групи "СурдоСвіт" на 2019-2020н.р.




Стратегія роботи на 2018-2019н.р.
 творчої групи «СурдоСвіт» за темою:
  "Створення корекційно-реабілітаційного середовища засобами сучасних дидактико-ігрових методів з метою формування та розвитку в учнів з ООП критичного мислення"  
Графік засідань творчої групи
на 2018-2019 навчальний рік

  п/п
Тема
Дата
Прим.
1
Дослідження різних педагогічних концепцій щодо визначення терміну «критичне мислення». Вивчення науково-методичної літератури з даної тематики. Складання бібліотеки методичної літератури та Інтернет- ресурсів з  теми.

Жовтень, 2018

2
Добірка спеціальних методів діагностики створення освітнього середовища, яке  сприяє формуванню та розвитку критичного мислення в учнів з порушеннями слуху.



3
Розробка практичних порад для педагога щодо використання спеціальних освітніх методів  на уроках з метою формування та розвитку критичного мислення у дітей з порушеннями слуху.



4
Створення «Путівника для вчителя з розвитку критичного мислення в учнів з порушеннями слуху початкової школи».



5
Підведення підсумків роботи творчої групи 2018-2019 навчальний рік. Перспективне планування.




Провідна ідея дослідження (гіпотеза): використання сучасних дидактичних, ігрових методів в освітньому процесі надає можливість педагогу більш якісно та гармонійно формувати та розвивати в учнів базу для критичного мислення, створювати відповідне корекційно-реабілітаційне середовище.

Мета: дослідити специфіку формування освітнього, корекційно-реабілітаційного середовища та методологічні особливості наповнення освітнього, корекційно-реабілітаційного процесу задля формування в учнів з особливими освітніми потребами (ООП) критичного мислення.

Склад: Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
Керівник: Обухова Н.О.

2018-2019 навчальний рік.

І етап: Організаційно-підготовчий.
Мета: визначити рівень готовності педагогів щодо впровадження технологій критичного мислення; виокремити основні напрямки  дослідження щодо планування методичної роботи І етапу через підвищення компетенцій педагогів з даного питання.

План

п/п
Зміст роботи
Відповідальний
Дата
1.
Збір матеріалів щодо створення діагностичного інструментарію для вивчення корекційно-реабілітаційної мети дослідження.
Обухова Н.О.
Жовтень, листопад,
2018р.
2.
Створення Кейсу освітніх методів щодо формування в учнів критичного мислення.
члени ТГ
Листопад, грудень, 2018р.
3.
Моніторинг якості застосування педагогами освітніх методів щодо формування в учнів критичного мислення.
Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
Січень,
2019
4.
Діагностичне дослідження «Рівень сформованості пізнавальної активності учнів щодо формування в критичного мислення»

Драєвська С.А.
Січень-лютий,
2019
5.
Розробка карти самооцінки вчителем власної діяльності щодо  розвитку КМ учнів під час освітнього процесу
Обухова Н.О.
Лютий,
2019
6
Створення «Путівника для вчителя з розвитку критичного мислення в учнів з порушеннями слуху початкової школи».

Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В
Березень,
2019
7.
Створення банку науково-методичної, інформаційної та практично-освітньої бази з теми ТГ.
Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
Березень,
2019
8.
Зведення напрацьованого матеріалу у презентаційний перегляд. Висвітлення на сайті школи, МО вчителів початкової ланки.
Федорова Т.М., Кириченко Г.В
Квітень, 2019р.
9.
Узагальнення результатів роботи організаційно-підготовчого етапу, визначення шляхів вирішення проблемних питань.
Розробка дорожньої карти щодо організації роботи ТГ на 2019-2020 н.р.
Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
Травень, 2019р

Фильм "Глуха людина"

1й етап роботи Творчої Групи "СурдоСвіт" 2018-2019н.р.

Діагностичний інструментарій:

1.Анкета для вчителів.
2. Карта спостережень учнів (заповнює вчитель)

Аналіз роботи 1го етапу:

1. Звіт-аналіз.
2. Аналіз матеріалів:


Комментариев нет:

Отправить комментарий

КЗ "ЗСЗШІ"Джерело"ЗОР - учасник Всеукраїнського дитячого архітектурного фестивалю від LEGO Foundation

Сучасна освіта має за мету перетворити навчання на пошуковий процес через гру. Учні мають навчатися через гру розвивати критичне мислення, ...