Стратегія роботи творчої групи "СурдоСвіт" на 2019-2020н.р.
Стратегія роботи на 2018-2019н.р.
Стратегія роботи на 2018-2019н.р.
творчої групи «СурдоСвіт» за темою:
"Створення корекційно-реабілітаційного
середовища засобами сучасних дидактико-ігрових методів з метою формування та розвитку в учнів з ООП критичного мислення"
Графік засідань творчої
групи
на
2018-2019 навчальний рік
№
п/п
|
Тема
|
Дата
|
Прим.
|
1
|
Дослідження
різних педагогічних концепцій щодо визначення терміну «критичне мислення».
Вивчення науково-методичної літератури з даної тематики. Складання бібліотеки
методичної літератури та Інтернет- ресурсів з
теми.
|
Жовтень,
2018
|
|
2
|
Добірка
спеціальних методів діагностики створення освітнього середовища, яке сприяє формуванню та розвитку критичного
мислення в учнів з порушеннями слуху.
|
||
3
|
Розробка
практичних порад для педагога щодо використання спеціальних освітніх методів на уроках з метою формування та розвитку
критичного мислення у дітей з порушеннями слуху.
|
||
4
|
Створення
«Путівника для вчителя з розвитку критичного мислення в учнів з порушеннями
слуху початкової школи».
|
||
5
|
Підведення
підсумків роботи творчої групи 2018-2019 навчальний рік. Перспективне
планування.
|
Провідна ідея дослідження
(гіпотеза): використання сучасних дидактичних,
ігрових методів в освітньому процесі надає можливість педагогу більш якісно та
гармонійно формувати та розвивати в учнів базу для критичного мислення,
створювати відповідне корекційно-реабілітаційне середовище.
Мета: дослідити
специфіку формування освітнього, корекційно-реабілітаційного середовища та
методологічні особливості наповнення освітнього, корекційно-реабілітаційного
процесу задля формування в учнів з особливими освітніми потребами (ООП)
критичного мислення.
Склад:
Обухова Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
Керівник:
Обухова Н.О.
2018-2019 навчальний рік.
І етап:
Організаційно-підготовчий.
Мета:
визначити рівень готовності педагогів щодо впровадження технологій критичного
мислення; виокремити основні напрямки
дослідження щодо планування методичної роботи І етапу через підвищення
компетенцій педагогів з даного питання.
План
№
п/п
|
Зміст
роботи
|
Відповідальний
|
Дата
|
1.
|
Збір
матеріалів щодо створення діагностичного інструментарію для вивчення
корекційно-реабілітаційної мети дослідження.
|
Обухова Н.О.
|
Жовтень,
листопад,
2018р.
|
2.
|
Створення
Кейсу освітніх методів щодо формування в учнів критичного мислення.
|
члени
ТГ
|
Листопад,
грудень, 2018р.
|
3.
|
Моніторинг
якості застосування педагогами освітніх методів щодо формування в учнів
критичного мислення.
|
Обухова
Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
|
Січень,
2019
|
4.
|
Діагностичне дослідження «Рівень сформованості
пізнавальної активності учнів щодо формування в критичного мислення»
|
Драєвська
С.А.
|
Січень-лютий,
2019
|
5.
|
Розробка
карти самооцінки вчителем власної діяльності щодо розвитку КМ учнів під час освітнього
процесу
|
Обухова
Н.О.
|
Лютий,
2019
|
6
|
Створення
«Путівника для вчителя з розвитку критичного мислення в учнів з порушеннями
слуху початкової школи».
|
Обухова
Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В
|
Березень,
2019
|
7.
|
Створення банку науково-методичної,
інформаційної та практично-освітньої бази з теми ТГ.
|
Обухова
Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
|
Березень,
2019
|
8.
|
Зведення
напрацьованого матеріалу у презентаційний перегляд. Висвітлення на сайті
школи, МО вчителів початкової ланки.
|
Федорова
Т.М., Кириченко Г.В
|
Квітень,
2019р.
|
9.
|
Узагальнення
результатів роботи організаційно-підготовчого етапу, визначення шляхів
вирішення проблемних питань.
Розробка
дорожньої карти щодо організації роботи ТГ на 2019-2020 н.р.
|
Обухова
Н.О., Федорова Т.М., Кириченко Г.В.
|
Травень,
2019р
|
Фильм "Глуха людина"
1й етап роботи Творчої Групи "СурдоСвіт" 2018-2019н.р.
Діагностичний інструментарій:
1.Анкета для вчителів.
2. Карта спостережень учнів (заповнює вчитель)
Аналіз роботи 1го етапу:
1. Звіт-аналіз.
2. Аналіз матеріалів:
Комментариев нет:
Отправить комментарий