Педагогічна скринька


Головні правила
навчання дитини
 з  порушенням слуху:
 1.Спілкуючись із дитиною, очі дорослого повинні бути на рівні з очима дитини.
2. Розвивайте в дитини вміння спілкуватися «очі в очі», дивитися на лице дорослого, в очі.
3. Тренуйте уважне спостереження дитиною предмету (іграшки) одночасно з дорослим.
4. Слідкуйте за напрямком уваги дитини.
5. Будьте зацікавлені грою та діями дитини.
6. Усі свої дії та дії дитини коментуйте ніби дитина чує.
7. Обов'язково між своїми фразами робіть паузи. Дайте дитині час на відповідь.
8. Часто ставте питання дитині, коментуючи власні дії та дії дитини.
9. Допомагайте дитині реконструювати відповідь: «Допоможи мені».
 10. Моделюйте жести, дії, міміку , звуки, слова, яких ви  маєте  навчити дитину.
11. Наслідуйте дії, жести, міміку, звуки, слова дитини, заохочуйте її наслідувати ваші дії, жести, слова.
12. Створюйте звичні для дитини умови та повторюйте дії.
13. У процесі навчання дивуйте дитину.
14. Використовуйте при навчанні і випадкові ситуації.
15. Завжди хваліть та заохочуйте дитину за дії, які ви спонукали, навіть за спробу.
16. Говоріть із дитиною короткими, чіткими фразами, повільно «наспівуючи», а не окремими словами. Головне виділяйте інтонацією.
17.Мовлення супроводжуйте виразною мімікою та природніми жестами, як з чуючою людиною.
18. Під час занять правильно організуйте оточуючий простір. Приберіть все зайве, або накрийте.
19. Плануйте навчальні заняття зранку.

 Пам’ятка для батьків
з навчання дітей із КІ чути
у початковий період

1. Потрібно надівати кохлеарний імплант (КІ) дитині у ввімкнутому стані на самому тихому режимі.
2. Через п’ять – десять хвилин потроху підсилюйте силу процесору КІ.
3. У перші тижні потроху посилюйте силу сприймання протягом дня, щоб дитина звикала до нових звуків.
4. Коли вже пройшов період налаштування, потрібно встановити постійну програму за допомогою аудіолога.
5. Розмовляючи з дитиною, продемонструйте, що при зніманні магніту з голови , вона перестає чути.
6. Пограйте з дитиною та навчіть її сигналізувати, що в апараті вона вас чує.
7. Експериментуйте із звуками.
8. Створіть фото-колаж або замальовки вже вивчених і знайомих звуків разом із дитиною.
9. Вчіть дитину відгукуватися на власне ім’я декілька разів, поки вона не усвідомить, що звук який вона чує відноситься саме до неї.
10.  Вчіть розрізняти вже знайомі звуки.
11. Повторюйте фрази декілька разів, поки дитина їх не усвідомить. Не поспішайте.
12. Дайте дитині час на власне усвідомлення почутого. Дайте час на відповідь.


Дитина та самооцінка - це майбутнє як дитини, так і батьків

 Шановні батьки, зверніть увагу на таку важливу тему. Рекомендую!

ВЕРНЫ ЛИ ТВОИ ПРИОРИТЕТЫ? Важность приоритетов и как их выстраивать от Простые Мысли на Rutube.



Комментариев нет:

Отправить комментарий

КЗ "ЗСЗШІ"Джерело"ЗОР - учасник Всеукраїнського дитячого архітектурного фестивалю від LEGO Foundation

Сучасна освіта має за мету перетворити навчання на пошуковий процес через гру. Учні мають навчатися через гру розвивати критичне мислення, ...